martes, 16 de diciembre de 2008

Goyoso Nadal



Dende fa ya más de un mes que teneba a mi pobret Blufi sin poder fer huellos como a el le cuaca. Ye que no aiga teniu prou de tiempo, manimenos en posar-me debán l'ordenador, no sabeba sobre qué escribir-ne. Será a fredor de l'ibierno, será iste zierzo a o que encara no me i feito, u puestar que siga a nieu que no plega en a bal, o cansanzio que produix l'estudio de mai Tierra u quimisió!!

Agora que Nadal ya ye plegau (en o Sabeco ya plegó fa más de un mes), pareix que uno se obliga a posar-se y escribir-tos ta que no pensetz que isto ye muerto.
Istas fiestas no me fan guaire goyo. O sentiu que le somos dando a totz isto. Mercar, mercar, y más mercar. Manimenos tamién ye o tiempo de soniar, soniar que tornas a estar con os tuyos amigos, a tuya familia. De seguro que si os reyes magos existesen les pediríamos tornar a beyer a a ixos que ya no bi son, que marchón u simplement ixos que bel diya as suyas bidas siguión un camino diferent a o tuyo y continan fendo a suya bida luen de tu...siquiá!

Asinas que tos deseyo un Goyoso Nadal y Buen Año, que tos reposetz, que tos trobetz con os buestros amigos y familia, y que os buestros deseyos se cumplan.

Nos beyemos luego.

2 comentarios:

Duende del Sur dijo...

[...]escribir-tos ta que no pensetz que isto ye muerto Ya empezada a dudarlo Alberto jaja.

La verdad es que estas fiestas cada año me gustan menos. Demasiada incitación al consumismo. Y más en época de crisis...

Este año en la cabalgata de Reyes, los mismos pajes van recogiendo los caramelos del suelo para que Sus Majestades los tiren de nuevo.

Por cierto, ¿dónde está el lugar de la fotografía?.

Goyoso Nadal :)

Alberto dijo...

Jajaja, ostia Javi, xD, los Reyes magos recogiendo los caramelos, dice, jajaja. Sólo faltaba a Papá Noël robándote los regalos del año pasado para volvértelos a regalar ahora. Qué fuerte.

La fotografía creo que es de Norte América, por lo que ví en el google. Mi intención era poner la Laguna Negra, que cuando está nevadico está maja, pero no encontré en la red ninguna foto decente.

¡Feliz Navidad!